تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای اخذ ویزای توریستی و پذیرش تحصیلی در کشور کانادا

کانادا کشوری واقع در شمال قاره آمریکای شمالی است. گستردگی کشور کانادا از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و تا اقیانوس منجمد شمالی گستردگی دارد. کانادا با ۹.۹ میلیون کیلومتر مربع مساحت، دومین کشور پهناور دنیا است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مرزهای مشترک کانادا با آمریکا بلندترین مرز زمینی در جهان تلاقی می‌شود. کانادا بعد از روسیه، بزرگترین کشور جهان به شمار می‌رود ولیکن جمعیت آن یک پنجم روسیه است. از شهرهای پرجمعیت کانادا می‌توان تورنتو، ونکوور، مونترآل را نام برد. کانادا به ۱۰ استان و ۳ قلمرو تقسیم بندی شده است. جمعیت کانادا طبق آخرین گزارش بیش از ۳۳ میلیون نفر است که حدود هشتاد درصد جمعیت آن در شهرهای مرزی آمریکا سکونت می‌کنند.

کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و با اقتصاد قوی خود جزو ۱۰ کشور اول تولید کننده دنیا است. اکثر کارخانه‌های تولیدی کانادا در دو استان کبک و انتاریو قرار گرفته‌اند که بیشتر به تولیدات چوب و کاغذ، صنایع شیمیایی و نفت اختصاص دارد.

انواع ویزاهای صادر شده در کشور کانادا:ویزای توریستی کاناداویزای تحصیلی کاناداویزای شغلیویزای سرمایه گذاری

متداول‌ترین ویزایی که در شرکت ایران کانادا ارائه می‌‌شود ویزای توریست دیدار و ویزای تحصیلی است که در زیر به شرح آن می‌پردازیم:

برخی از ویزاهای کانادا به صورت اعتباری ۱۰ ساله است ولیکن با توجه به اعتبار ۵ ساله گذرنامه ویزا به اعتبار پاسپورت صادر می‌‌شود. اگر بخواهیم به صورت مختصر شرح دهیم، درصورتی‌که گذرنامه شما ۳ سال اعتبار داشته باشد ویزای کانادا برای متقاضیان به مدت ۳ ساله صادر می‌‌شود. در نتیجه با توجه به تاریخ پاسپورت ایرانی ویزای کانادا به صورت ۵ ساله صادر می‌‌شود و در این مدت به شما فرصت اقامت شش ماهه را می‌دهد. ویزاهای ارائه شده به شرح زیر است:

سینگلمولتیسوپر ویزا

ویزای سینگل: این ویزا به صورتی است که تنها یکبار حق ورود به کانادا را دارد که می‌تواند مدت آن بین یک روز تا شش ماه باشد.

ویزای مولتی: در این نوع ویزا می‌توانید به صورت متعدد وارد کشور کانادا شوید ولیکن هر ورود به خاک کشور کانادا نباید بیش از شش ماه به طول بیانجامد.

سوپر ویزا: این ویزا، ویژگی ویزای مولتی را دارد ولیکن مدت اقامت از شش ماه به دو سال تغییر خواهد کرد. این ویزا برای پدران و مادران و پدر بزرگان و مادر بزرگان قابل ارائه است.

ایران کانادا

هر ساله بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو و دانش آموز از سراسر دنیا به کشور کانادا جهت ادامه تحصیل مهاجرت می‌کنند. ویزای تحصیلی سندی است که می‌توان به واسطه آن در دانشکده‌های مشخص با رشته تحصیلی معین تحصیل کنید. پذیرش دانشجویان خارجی یکی از مهمترین منابع کسب درآمد از دولت کانادا است، با این حال در تقاضاهای ویزای تحصیلی کانادا مشاهده می‌شود که علت آن عدم آشنایی با قوانین دولت کانادا و اداره مهاجرت است زیرا متقاضیان ویزای تحصیلی دقت لازم را برای تهیه مدارک در بسیاری از موارد نداشته یا مدارک کافی را برای گرفتن ویزای تحصیلی ارائه نمی‌دهند.

موفقیت ما در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌های اخذ ویزا نشان دهنده وجود مشاوران متبحر و متخصص در زمینه تکمیل فرم‌ها در شرکت ایران-کانادا است. کارگزاران انجام امور سفارت ایران کانادا دارای هویت معلوم و ساکنان دائم ترکیه هستند و مانند یک راهنمای بومی اما هم‌زبان، شما را در تسهیل امور اداری یاری‌تان می‌دهند. تبحر در دریافت انواع مختلف ویزاهای کانادا از جمله ویزاهای دیداری، Travel Document، دانشجویی و همچنین تعویض پاسپورت‌های منقضی شده کانادا کار ما است.

پیکاپ پاسپورت برای افرادی مناسب است که پس از اقدام جهت اخذ ویزا کانادا و طی شدن مراحل اخذ ویزا به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان، امکان سفر به کشورهای مربوطه را ندارند.

حال می‌خواهیم تعریفی از گذرنامه داشته باشیم، پاسپورت یا گذرنامه یک مدرک بین المللی است که دولت کشور مربوطه برای شهروندان خود صادر می‌کند تا شهروندان بتوانند با اجازه دولت به کشور مقصد سفر کنند.

ایران کانادا

جهت ارائه ویزا در پاسپورت الزام به حضور شخص متقاضی در سفارت نیست، پاسپورت می‌تواند از طریق یک کارگزار (شرکت ایران کانادا) تحویل سفارت شود و فرایند ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن پاسپورت به شخص متقاضی را پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا می‌گویند که تمامی خدمات پیکاپ پاسپورت در شرکت ایران کانادا قابل ارائه است.

ارسال پاسپورت‌ها هر هفته شنبه در شرکت ایران کانادا انجام می‌شود که میانگین به مدت ۱۰ روز انجام پذیر است. لذا لازم به ذکر است در زمان شلوغی در سفارت مربوطه پاسپورت‌ها در سفارت نگهداری شده و پس از بررسی‌های لازم، اقدام به پیکاپ پاسپورت می‌شود.

برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود می‌توانید با کارشناسان ایران کانادا با شماره‌های: 02188501411 | 02188501412  تماس حاصل فرمایید.

آدرس وب سایت ایران کانادا: www.Irancanada.company




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای اخذ ویزای توریستی و پذیرش تحصیلی در کشور کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..