تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی جدید تسلا دوآل موتور با صفر تا صد ۳.۵ ثانیه‌ای است

خودروی جدید تسلا دوآل موتور با صفر تا صد ۳.۵ ثانیه‌ای است

فناوری اطلاعات > سخت افزار - ایلان ماسک در چند توئیت مشخصات خودروی تسلا 3 جدید مجهز به دوآل موتور را مشخص کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر تسلاموتورز نوشت: مدل معمولی تسلا 3 اس صفر تا صد 5.6 ثانیه‌ای دارد اما خودرویی که ماه‌های آینده(تا جولای) راهی بازار می‌شود (Dual Motor Performance) به‌صورت دوآل موتور تعریف‌شده (مطابق شکل زیر) و صفر تا صد آن 3.5 ثانیه شده است که بهترین پرفورمنس ممکن را ارائه می‌دهد.{لینک}

وی خودروی جدید را با بی ام و ام3 مقایسه کرد و افزود: مدل جدید 15 درصد سریع‌تر از بی ام و است، هرچند محدودیت سرعت در آن به‌اندازه 155 مایل بر ساعت (250 کیلومتر) تعریف‌شده است و کاربران برای داشتن سیستم اتوپایلوت باید هزینه بیشتری بپردازند.

به گفته ایلان ماسک مدل مجهز به AWD (چهارچرخ متحرکِ همیشه فعال) 5 هزار دلار گران‌تر خواهد بود که روی پرفورمنس به‌جای صرفه‌جویی تکیه کرده است.

گفتنی است سیستم اپلیکیشنی تسلا نیز توسعه‌یافته و همه درخواست‌ها برای تعمیر و ... از طریق اپلیکیشن و بدون حضور فیزیکی و از راه دور انجام می‌شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی جدید تسلا دوآل موتور با صفر تا صد ۳.۵ ثانیه‌ای است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..