تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی دردناک از کتک خوردن مرد مسن توسط یک زورگیر!

ویدئویی دردناک از کتک خوردن مرد مسن توسط یک زورگیر!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در یکی از محله های نیویورک مرد مسنی گرفتار یک زورگیر شد که قصد سرقت کوله پشتی وی را داشت.

مرد سارق که با توجه به ظاهر مرد گمان می‌برد گرفتن سرقت از او کار راحتی باشد با مقاومت وی متعجب شد و سپس با عصبانیت پیرمرد را زیر مشت و لگد گرفت تا سریعتر با دست پر از آنجا دور شود.

در نهایت هنگامیکه نتوانست کوله پشتی را از او بگیرد، با جستجو در جیب‌های او کیف پولش را برداشت و پیرمرد را در همان حال ترک کرد.گذشته از اقدام وحشیانه این سارق آنچه موجب خشم کاربران از تماشای این فیلم شد، بی‌توجهی عابران نسبت این صحنه بود و اینکه هیچکس برای کمک به پیرمرد اقدام نکرد.

بیشتر بخوانید:

سرقت مرسدس بنز گرانقیمت در 23 ثانیه ! +فیلم

انتهای پیام/

 ویدئویی دردناک از پیرمردی زیر مشت و لگد یک زورگیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی دردناک از کتک خوردن مرد مسن توسط یک زورگیر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..