تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه گواهینامه رانندگی دیجیتال روی تلفن همراه

ارائه گواهینامه رانندگی دیجیتال روی گوشی تلفن همراهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگان استرالیایی به زودی می‌توانند از گواهینامه‌های دیجیتالی روی تلفن همراه خود برای ارائه به پلیس استفاده کنند. ایالت نیو ساوت ولز استرالیا نخستین ایالت در این کشور خواهد بود که به رانندگان آن گواهینامه دیجیتالی ارائه خواهد شد.

قرار است ظرف دو هفته آینده پارلمان استرالیا در خصوص گواهینامه های دیجیتالی تصمیم گیری کند. بنا به گفته " ویکتور دومینلو"، وزیر خدمات نیو ساوت ولز این ایالت نخستین ایالت استرالیا خواهد بود که رانندگان به گواهینامه‌های دیجیتالی مجهز خواهند شد اما رانندگان در استرالیای جنوبی نیز تا ماه سپتامبر می توانند از این نوع گواهینامه بهره‌مند شوند.این گواهینامه های دیجیتال از طریق اپلیکیشن Service NSW  روی تلفن های همراه هوشمند در دسترس خواهد بود.

گفتنی است؛ بدلیل آنکه در این اپلیکیشن از فناوری مشابه اپلیکیشن بانک ها استفاده شده است، در صورت مفقودی یا به سرقت رفتن تلفن همراه، اطلاعات مربوط به گواهینامه راننده محفوظ خواهند ماند.

انتهای پیام/

گواهینامه های دیجیتالی روی تلفن همراه

منبع : news.com.au




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه گواهینامه رانندگی دیجیتال روی تلفن همراه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..