تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی علی دایی درباره تیم ملی فوتبال ایران + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 کمتر از یک ماه دیگر در روسیه آغاز می‌شود. تیم ملی فوتبال کشور ما، مسابقات تدارکاتی خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت ها انجام می دهد و ملی پوشان چه از لحاظ جسمی و فیزیکی و چه از لحاظ روحی در آمادگی خوبی به ثمر می برند.

بزرگان و اسطوره های فوتبال کشورمان نیز در این مقطع حساس تلاش می کنند تا جو پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان، جوی آرام و بدور از حاشیه باشد. یکی از این اسطوره ها علی دایی است که امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع اشاره کرد. علی دایی در این مطلب نوشت :

"تیمی که کمتر از یک ماه دیگر قرار است در بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا بازی کند تیم کشور ماست، ایران ما . همه ما باید همیشه و در همه حال، یاور و پشت تیم ملی کشورمان باشیم و برای حفظ آرامش تیم ملی در جهت موفقیت نام کشورمان تلاش کنیم. آرزویم موفقیت تیم ملی در جام جهانی است."

پست اینستاگرامی علی دایی در مورد تیم ملی فوتبال ایران + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی علی دایی درباره تیم ملی فوتبال ایران + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..