تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا نمی تواند ملت ایران را به زانو در آورد؛ بی تردید از این مشکلات عبور خواهیم کرد

به گزارش شما نیوز ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیان اینکه سال گذشته در چنین ایامی ملت ایران حماسه ای بزرگ در انتخابات آفرید، اظهارداشت: به خاطر حضور و اشتیاق مردم در ساختن اتفاقات شکوهمند در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ باید شکر نعمت به جا آوریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون با فراز و نشیب ها و مشکلات فراوانی در داخل کشور و منطقه روبرو بوده ایم ، از اعضای دولت و خانواده های آنان به خاطر تلاش در مسیر اداره امور کشور تقدیر و تشکر کرد.

 روحانی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که ثروت منطقه و سیستم تروریسم دولتی صهیونیستی بعنوان یکی از خبیث ترین رژیم های تاریخ و نیز بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان علیه ملت ایران هستند، افزود: ملت ایران در برابر همه این فشارها مقتدرانه روی پای خود ایستاده است.

رئیس جمهور افزود: استقلال و فراز و نشیبی که می گذرانیم یک بخش بزرگ از بار آن بر دوش دولت و بخش های مختلف سیاسی،اقتصادی و فرهنگی دولت است.

 روحانی با بیان اینکه ماه رمضان به ما نشان می دهد که همه ایام سال با هم یکسان نیستند ، گفت: مشخص است در مقاطعی تاریخی، کار و تلاش و فعالیت انسان با شرایط عادی تفاوت دارد و امروز یک ماه رمضان پیش رو ما است که در آن هر چند زیبایی سحر و افطار و فیض و رحمت الهی وجود دارد، اما گرسنگی و تشنگی نیز به عنوان عبادتی بزرگ و انسان ساز هست.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در شرایط سیاسی جهانی در دوران ویژه ای قرار داریم که باوجود سختی ها و مشکلات فراوان برای ایستادگی در برابر آنها اجر بالایی در پیشگاه خداوند و تاریخ خواهیم داشت ، گفت: ما به روزهای افتخار آفرینی خود در ایام حساس تاریخی غرور و افتخار می کنیم و امروز بی تردید از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

 روحانی تاکید کرد: اینطور نیست که آمریکا و دیگر قدرتهای حامی آن بتوانند ملت ایران را به زانو در آورند بلکه ما ایستاده ایم و می توانیم مسیر را به خوبی طی کنیم.

رئیس جمهور یکی از مصادیق روشن صبر را در ماه رمضان دانست و گفت: راه نجات ما صبر ، مقاومت و ایستادگی است.

 روحانی با اشاره به اینکه همه دولت ها در دوران فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بوده اند و مشکلات دولت یازدهم و دوازدهم بیشتر از همگان بوده است، گفت: این فشارها هم می تواند انسان را خسته کند و هم می تواند باعث افزایش صبر، توانایی و اجر انسان شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه ماه رمضان تحمل و قدرت روحی ما را افزایش می دهد، گفت: امروز سرچشمه امیدها در نظام مقام معظم رهبری هستند و در دستگاه های اجرایی باید قبل از همه مسوولان دولتی امیدآفرین و منشاء نشاط و امید در جامعه باشند.

 روحانی با تقدیر از صبر و تلاشهای خانواده اعضای دولت در حمایت از مسوولان گفت: خانواده ها باید زمینه را برای آرامش مسوولان در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم کنند.

 جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در این مراسم گزارشی را از فعالیتهای مجموعه دولت را ارائه کرد.

/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا نمی تواند ملت ایران را به زانو در آورد؛ بی تردید از این مشکلات عبور خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..