تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس قوه قضاییه

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در باره دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس قوه قضاییه،گفت:در این دیدار نمایندگان با توجه به شرایط و احوال کشور و چالش های که در جامعه وجود دارد،سخنانی داشتند.

به گزارش شما نیوز ،مسعود رضایی در خصوص دیدار امروز اعضای کمیسیون اجتماعی با رییس قوه قضاییه گفت:اعضای کمیسیون اجتماعی با آیت الله املی لاریجانی دیدار داشتند،نمایندگان با توجه به شرایط و احوال کشور و چالش های که در جامعه وجود دارد، به فراخور اطلاعاتی که داشتند در خصوص مشکلات و معضلات ،ناهنجاری های جامعه و همچنین مشکلاتی که در خود قوه قضاییه وجود دارد صحبت هایی را بیان کردند.
وی افزود:برخی هم در خصوص برطرف کردن معضلات توصیه هایی داشتند و آمادگی خود را برای همکاری دراینباره اعلام کردند.
همچنین خصوص این موضوع که نیاز به استخدام قضات بیشتری وجود دارد صحبت هایی شد،و درباره اینکه لوایح قوه قضاییه مستقیما وارد مجلس بشود مطالبی مطرح شد،همچنین در خصوص حقوق و مزایای قضات با توجه به پرونده های سنگینی که بررسی می کنند تاکید شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی تصریح کرد:بنده هم  در خصوص استقلال قوه قضاییه صحبت کردم،تاکید کردم که بعدی نظارتی برای مجلس در خصوص اینکه نمایندگان مجلس از قوه قضاییه بتوانند تحقیق به عمل آورند ایجاد شود،که اگر مشکلاتی در قوه قضاییه وجود دارد نمایندگان بتوانند آن را به گوش رییس قوه برسانند و برای بر طرف کردن آن قدم بردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس قوه قضاییه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..