تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی رضا قوچان‌نژاد پس از دیدار با رئیس جمهور +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز ملی پوشان تیم فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش  با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان دیدار کردند.  حسن روحانی در این دیدار  از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تقدیر کرد. از حاشیه‌های این دیدار، اهدای پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی فوتبال ایران به حسن روحانی بود.

اما یکی از ملی پوشان فوتبال کشورمان  پس از این دیدار پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. رضا قوچان نژاد در این مطلب نوشت : " با کمک خداوند و حمایت مردم عزیز ایران همه تلاشمان را خواهیم کرد تا پرچم کشورمان مثل همیشه با عزت باشه."

پست اینستاگرامی رضا قوچان‌نژاد پس از دیدار با رییس جمهور + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی رضا قوچان‌نژاد پس از دیدار با رئیس جمهور +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..