تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره هیچ موضوعی فراتر از برجام مذاکره نمی کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره از رسانه های خارجی به نقل از منابع دیپلماتیک ناشناس مبنی بر ارائه بسته جدید به ایران در قبال پذیرش توافق جدید اظهار داشت: چنین اخبار و ادعاهای بی ربط، ریشه در اتاق فکرهای رسانه ای صهیونیست ها و دیگر هرج و مرج طلبان بین المللی و بدخواهان ملت ایران دارد که با هدف فضا سازی منفی و منحرف کردن مسیر گفت‌وگو های ایران و سایر طرف های برجام صورت می پذیرد.

به گزارش شما نیوز ، بهرام قاسمی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طرف متعهد به برجام پس از خروج یکجانبه و غیر قانونی و مفتضحانه آمریکا از این توافق بین المللی و در پاسخ به درخواست سایر طرف ها برای ماندن جمهوری اسلامی ایران در این توافق به صراحت اعلام کرده است چنانچه سایر طرف ها بتوانند حقوق مصرح ایران در برجام را رعایت و بطور کامل بدان عمل نمایند در این توافق باقی می ماند و دیگر مسائل مطروحه بی پایه، انحرافی و غیر قابل اعتناست. آنچه مهم است اینکه آیا دیگر طرف ها می توانند به تعهدات خود ذیل برجام عمل نمایند یا خیر که این موضوع طی مذاکرات فشرده آتی مشخص خواهد شد.

این دیپلمات ارشد ایرانی  تاکید کرد: بر اساس چارچوب های تعیین شده در اولین کمیسیون مشترک برجام بدون آمریکا که روزهای آینده به پیشنهاد ایران برگزار می‌شود تنها موضوعات مرتبط با برجام میان جمهوری اسلامی ایران و سایر طرف ها بررسی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره هیچ موضوعی فراتر از برجام مذاکره نمی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..