تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه نفس گیر نجات زن جوان گرفتار شده در سیل /بلاک چین، تلگرام را ضد فیلتر می کند؟ /حمله عجیب نیرو‌های ماوراء الطبیعه به دختری در خیابان

لحظه نفس گیر نجات زن جوان گرفتار شده در سیل /بلاک چین، تلگرام را ضد فیلتر می کند؟ /حمله عجیب نیرو‌های ماوراء الطبیعه به دختری در خیابانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

لحظه نفس گیر نجات زن جوان گرفتار شده در سیل + فیلم
زن جوانی که حین وقوع سیل در داخل خودروی خود گرفتار شده بود و خودرو تقریبا به زیر آب رفته بود با فداکاری سه مرد نجات یافت.

معمایی که اهالی کاخ سفید را به چالش کشید!+فیلم
اهالی کاخ سفید نیز مانند کاربران درگیر حل معمایی در قالب یک صدای مرموز شدند که در این میان پاسخ ترامپ به این معما شنیدنی است.

اتفاقی غیرمنتظره حین گزارش زنده درباره مواد مخدر +فیلم
خبرنگاری در حال صحبت درباره کشت و استعمال بیش از اندازه گیاه ماری جوانا در یک منطقه بود که ناگهان اتفاقی غیرمنتظره برایش رخ داد.

راز قرمز شدن ناگهانی آسمان عراق چه بود؟ +فیلم
وقوع پدیده ای عجیب جوی در یکی از شهرهای عراق موجب تغییر رنگ ناگهانی آسمان و متعاقبا حیرت مردم شد.

بلاک چین، تلگرام را ضد فیلتر می کند؟ +فیلم
امروزه صحبت هایی درباره فناوری بلاک چین منتشر می شود که می تواند با فیلترینگ مقابله کند.

حمله عجیب نیرو‌های ماوراء الطبیعه به دختری در خیابان +فیلم
صحنه عجیب حمله به دختری جوان از سوی نیروهای ماوراءالطبیعه، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

شجاعت مامور قطار، در نجات جان دختر خردسال +فیلم
مامور قطار جان دختر خردسالی را که در زیر قطار در حال ورود به ایستگاه سقوط کرده بود و تنها چند صدم ثانیه با مرگ فاصله داشت نجات داد.

آخرین قیمت گوشی‌های پرچمدار (۳۰ اردیبهشت ۹۷)
اگر به دنبال خرید گوشی‌های پرچمدار هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. [به‌روز رسانی ۳۰ اردیبهشت ۹۷]

گران‌ترین ازدواج‌ها مربوط به چه شخصیت‌هایی است؟
پس از ازدواج مجلل و پرهزینه پرنس هری و مگان مارکل بد نیست بدانیم گران‌ترین مراسم ازدواج‌ در تاریخ را چه کسانی برگزار کردند.

شباهت جالب همسر شفر به هنرپیشه معروف ایرانی +عکس
تصویری از همسر وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در فضای مجازی منتشر شده است که شباهت بسیار زیادی به یکی از هنرپیشه معروف کشورمان دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه نفس گیر نجات زن جوان گرفتار شده در سیل /بلاک چین، تلگرام را ضد فیلتر می کند؟ /حمله عجیب نیرو‌های ماوراء الطبیعه به دختری در خیابان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..