تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت مطالبات کشاورزان تا پایان هفته/آغاز صادرات سیر به روسیه

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین شیرزاد اعلام کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در راستای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید و همچنین اجرایی کردن اهداف و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی از طریق خرید تضمینی و حمایتی محصولات کشاورزی از دامداران و کشاورزان، ضمن برنامه‌ریزی و پیگیری مجدانه موفق شد تا نسبت به پرداخت حداکثری مطالبات کشاورزان و دامداران در سال ۱۳۹۶ اقدام و مطالبات جاری را تسویه کند.

وی با بیان این که، طی ۱۰ روز گذشته با حمایت‌های وزیر جهاد کشاورزی و کمک‌های همه‌جانبه سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی و بانک کشاورزی، مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان کارسازی و جهت پرداخت در وجه تولید کنندگان بخش کشاورزی به استان‌ها ارسال شده است، اظهار داشت: سازمان مرکزی تعاون روستایی، خود را مکلف به حمایت‌های همه‌جانبه و تمام‌گرایانه از جامعه کشاورزی کشور می‌داند.

صادرات سیر ایران به روسیه آغاز شد

شیرزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای حمایت از کشاورزان و توجه به اهمیت صادرات محصولات کشاورزی مازاد بر مصرف کشاورزان، از طریق این استان با جذب مشارکت بخش خصوصی صادرات محصول سیر به کشور روسیه آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با تدبیر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و با همت تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی برای اولین بار صادرات محصول سیر، به میزان قابل توجهی از این استان به مقصد کشور روسیه آغاز شد.

شیرزاد افزود:از زمان برداشت سیر، مقدار ۸۰۰ تن از استان های کرمان، زنجان و پارس آباد مغان اردبیل توسط استان آذربایجان شرقی خریداری شده و جهت مصرف در بازار های داخلی و همچنین صادرات به کشور روسیه در مجتمع انبارهای سرد سازمان تعاون روستایی واقع در «ایلخچی» در حومه تبریز آماده سازی و بسته بندی می شود.

شیرزاد تصریح کرد : با آغاز صادرات محصول سیر از آذربایجان شرقی به کشور روسیه مجتمع انبارهای سرد تعاون روستایی واقع در «ایلخچی» در حومه تبریز حداقل برای ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم و ده ها نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: میزان صادرات سیر به کشور روسیه حدود ۴۱ تن بوده و همچنان ادامه دارد که امید می رود با پایان فصل تولید سیر در کشور قزاقستان به عنوان کشور صادر کننده سیر به کشور روسیه امکان صادرات برای سیر از استان آذربایجان شرقی به روسیه بیشتر فراهم گردد.

وی گفت: کشور روسیه با جمعیت بالا فرصت مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی کشورمان می باشد که ضمن ارز آوری می تواند زمینه اشتغال در بخش کشاورزی را فراهم آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت مطالبات کشاورزان تا پایان هفته/آغاز صادرات سیر به روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..