تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی فرآیند دادرسی مالیاتی در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی مواد دادرسی مالیاتی در لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون اقتصادی موافق الکترونیکی شدن فرآیندهای دادرسی مالیاتی هستند.

به گزارش شما نیوز ،رحیم زارع درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصاد مجلس به بررسی مواد دیگری از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در این کمیسیون اشاره و اظهار کرد: در این جلسه تصویب شد که آرای هیات‌های حل اختلاف مالیاتی به صورت الکترونیکی ابلاغ و مفاد آن در کارپوشه الکترونیکی مودیان درج شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد پیشنهاد نحوه اعتراض به آرای هیات‌های حل اختلاف مالیاتی در جلسه بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد. موضوع حول این محور است که مدت زمان میانگین تعامل تمامی فعالان اقتصادی با سازمان امور مالیاتی کاهش پیدا کند.

زارع یادآور شد که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با الکترونیکی شدن فرآیند دادرسی مالیات موافق هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی فرآیند دادرسی مالیاتی در کمیسیون اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..