تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Last Saver: Zombie Hunter Master v9.1.0

به عنوان یک شکارچی زامبی، شما آخرین ناجی بازماندگان در این شهر هستید!

Last Saver: Zombie Hunter Master یک بازی سبک تیراندازی به زامبی است که از تمامی بازی‌های مشابه بهتر می‌باشد. رنگ‌های تیره حسی از فوریت برای محاصره زامبی‌ها را ایجاد می‌نماید! همین حالا به شکار زامبی‌ها بروید! زامبی‌ها را نابود کنید، سکه‌ها را بدست بیاورید، سلاح‌های قدرتمندتر را خریداری نمایید و به استاد شکار تبدیل شوید!

در این بازی انواع لوازم نبرد در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به یک شکارچی زامبی تبدیل شوید: کلت‌ها، تفنگ‌های ساچمه‌ای، تک‌تیراندازها، سلاح‌های ویژه، مجموعاً ۳۸ مدل سلاح. استفاده نوآورانه از سه ارز درون بازی که سلاح‌های مختلف نیازمند ارزهای مختلف برای خرید می‌باشند. علاوه بر سلاح‌های عمومی، همچنین نارنجک‌ها و سلاح‌های پرتابی دیگر نیز برای استفاده موجود می‌باشند.

همه سلاح‌های درون بازی قابلیت ارتقاء دارند که باعث می‌شوند آسیب بیشتری به دشمن وارد نمایند و سرعت و دقتشان افزایش یابد. در این بازی حالت‌های گیم‌پلی متنوعی وجود دارد. می‌توانید انتخاب کنید که سناریوی اصلی بازی را انجام داده و یا در مأموریت‌ها خود را به چالش بکشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Last Saver: Zombie Hunter Master v9.1.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..