تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Infinite Stairs 1.2.66 – بازی آرکید ساده و محبوب “پله های بی انتها” اندروید + مود

دانلود امروز 10+

آخرین آپدیت یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.2.66

دوست داشتن 1

Infinite Stairs v1.2.66 + Mod – بازی آرکید سرگرم کننده و پرطرفدار پله های بی نهایت اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه به درخواست شما
تست شده با اجرای بدون مشکل

Infinite Stairs – پله های بی انتها بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازیسازی NFLY STUDIO برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در این بازی ده ها کارکتر مختلف وجود دارد که امکان انتخاب از میان ان ها برای شما فراهم است ؛ متناسب با میل خود یکی از ان ها را برگزینید و خودتان را برای بالا رفتن از پله هایی بی انتها آماده کنید! کنترلرهای ساده و آسان به شما امکان بالا رفتن از پله ها را می دهند، پله ها را یکی پس از دیگری بالا بروید و برای زدن بهترین رکوردها تلاش کنید! از نظر خودتان، شما سریع تر پله ها را بالا می روید یا دوست تان؟! دو حالت مختلف تک نفره و چند نفره در Infinite Stairs وجود دارد ؛ در حالت تک نفره می توانید به زدن رکورد مشغول شوید و اما در حالت چند نفره (PVP) امکان رقابت با دوستان از سراسر جهان وجود دارد، برای اثبات اینکه چه کسی سریع تر است با دیگران به رقابت بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کم حجم و ساده اندرویدی هستید بدون شک Infinite Stairs با دارا بودن حجمی ناچیز، طراحی جالب و گیم پلی اعتیاداور نظرتان را جلب میکند ؛ ان را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

Infinite Stairs

بازی Infinite Stairs تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و بر اساس هزاران رای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کرده است! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، هر دو نسخه اصلی و مود Infinite Stairs توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.

تغییرات نسخه ی V1.2.66 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Infinite Stairs 1.2.66 – بازی آرکید ساده و محبوب “پله های بی انتها” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..