تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lunch Box Master 1.4.0 – بازی جالب و سرگرم کننده “مدیریت کافه ناهارخوری” اندروید + مود

دانلود امروز 10+

تاریخ انتشار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.4.0

دوست داشتن 2

Lunch Box Master v1.4.0 + Mod – بازی سرگرم کننده و زیبا مدیریت کافه ناهار خوری مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Lunch Box Master – استاد جعبه ناهار  بازی جدید، جالب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت جالب در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Together Fun برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و مثل همیشه جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و یپش روی شماست! در بازی Lunch Box Master شما در نقش یک بازیکن مدیریت یک مغازه ناهارخوری را بر عهده میگیرید که در ان باید با پخت و پز و آماده سازی غذاهای خوشمزه رضایت مشتریان تان را جلب کنید و به کسب درآمد بپردازید! با آماده سازی غذاهای خوشمزه، می توانید پول به دست اورید و مغازه تان را رونق ببخشید! طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه مثل گوشت، تخم مرغ، ماهی، میگو و سبزیجات در دسترس شماست، با ان ها بهترین غذای ممکن را آماده کنید و با تحویل ان به مشتریان آن ها را خوشحال کنید! بیش از 150 نوع مواد غذایی پخت و پز و 500 نوع غذا، امکان ارتقا آشپزخانه و تجهیزات آن، شامل بودن صده امرحله مختلف و طراحی فوق العاده یبازی Lunch Box Master نظرتان را جلب میکند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

Lunch Box Master

بازی Lunch Box Master تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.4.0 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید از جمله 14 ناهار جدید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lunch Box Master 1.4.0 – بازی جالب و سرگرم کننده “مدیریت کافه ناهارخوری” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..