تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

در این قسمت مجموعه آموزش های انواع دسرها نسیم فان میخواهیم طرز تهیه کرم نسکافه پنیری را آموزش بدهیم ♥ در ادامه با ما همراه باشید.

دسر کرم نسکافه پنیری بسیار  دسر خوشمزه و خوش طمع و شیک و مجلسی و مناسب مراسم های  مهمانی و تولد است و بسیار طرفدار دارد و با درست کردن این دسر خوشمزه هنر خود را در مهمانی به نمایش بگذارید و مطمعن باشید  تمام مهمان ها از خئردنش سیر نمیشوند و بسیار لذت خواهند برد.

طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

اول پودر ژلاتین را روی ۱/۲ آب سرد پاشیده روی بخار آب  کتری قرار می دهیم تا حل شود و مایع شفاف بدست آید.

شکر و شیر را روی حرارت گذاشته تا  گرم شود و  ۲ تا ۳ قاشق نسکافه را اضافه می کنیم و هم می زنیم  تا کامل مواد با هم مخلوط شود .

چند جوش که زد ژلاتین حل شده را اضافه می کنیم و از روی حرارت برداشته کمی که از حرارت افتاد.

خامه و پنیر خامه ای را با هم زن دستی کمی هم زده و به مخلوط شیر اضافه کرده هم می زنیم بعد کرم را از صافی رد کرده در قالب  از قبل چرب شده می ریزیم و در یخچال قرار می دهیم تا سفت شود.

نکته: برای اینکه کرم شما سفت تر بشه، میزان آبی که ژلاتین رو حل می کنید باید کمتر باشد.من از میزان کمتری پنیر خامه ای و خامه استفاده کردم.

طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

طرز تهیه کرم نسکافه پنیری

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کرم نسکافه پنیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..