تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوند اعضا نیازمند حمایت‌های مردمی

کمتر از دو درصد جمعیت فارس، کارت اهدا عضو دارند.

پیوند اعضا نیازمند حمایت‌های مردمیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی فارس گفت:  ١٣٠ هزار نفر در استان کارت اهدای عضو به این انجمن ارسال کرده اند. نادر معینی کازرونی افزود: با وجود آمار بالای بیماران مرگ مغزی ناشی از تصادفات در فارس، تعداد بیماران نیازمند اهدای عضو بیش از تعداد بیماران مرگ مغزی است.
نائب رییس انجمن بیماران کلیوی کشور با بیان اینکه گفت: شاید ضرورت داشته باشد در شرایط فعلی همانند بسیاری از کشور‌های دنیا، قانونی در مجلس تصویب شود و دولت هم آن را اجرایی کند تا بتوان از بدن بیمار مرگ مغزی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه هم اکنون در کشور ما به دلیل مسائل شرعی، رضایت خانواده‌ها برای پیوند الزامی است، افزود: بیش از ٩٩ درصد از پیوند‌ها در فارس از جسد به زنده و کمتر از یک درصد مربوط به پیوند از وابستگان درجه یک بیمار است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوند اعضا نیازمند حمایت‌های مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..