تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 نشست خبري بخشدار خرانق با خبرنگاران و اصحاب رسانه

 درآمد زایی و توجه به صنعت گردشگری از موضوعات این نشست بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز یزد،سرپرست بخشداري خرانق در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اردکان گفت: در سالهای اخیر روستاي خرانق بيش از پيش مورد توجه گردشگران داخلي و خارجي قرار گرفته است.
عيداني افزود:روزانه گردشگراني از کشور‌هاي درجه يک اروپايي در اين بخش حضور می یابند و از قسمت های مختلف تاریخی دیدن می کنند.
وی با اشاره به در آمد زایی در صنعت گردشگری ادامه داد:استقبال زیاد گردشگران خارجی از این یخش  نشان از قدرت مغفول مانده گردشگري منطقه است،
  سرپرست بخشداري خرانق گفت:حضور گردشگران  بدون توجه به مقوله درآمدزايي صنعت توريسم در اين بخش نتيجه‌ اي براي اين منطقه نخواهد داشت.
عیدانی افزود: باید با برنامه ریزی و هم اندیشی های لازم زمینه درآمد زایی در صنعت گردشگری را برای جوانان این بخش فراهم کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « نشست خبري بخشدار خرانق با خبرنگاران و اصحاب رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..