تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات اشتغال روستایی پشت چراغ قرمز سخت گیری بانک ها+فیلم

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان می گوید: با سخت گیری که بانک ها دارند، در جذب تسهیلات اشتغال روستایی به جایی نمی رسیم.

به گزارش خبرگزاری صداو سیمامرکز قزوین، مسعود بابایی در کارگروه اشتغال شهرستان آبیک، طرح کارا را فرصت طلایی برای اشتغال تسهیلات اشتغال روستایی پشت چراغ قرمز سخت گیری بانک ها روستاییان دانست و گفت: هدف ما پخش پول نیست، اما بانک‌ها سختگیری‌هایی می‌کنند که در استان‌های دیگر نیست.  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با این سختگیری‌ها بسیاری از کارآفرینان از طرح خود پشیمان می‌شوند.  
به گفته بابایی، بیشتر استان‌ها از جمله استان‌های همجوار ما، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان جذب کرده اند در حالی که دراستان قزوین هنوز به یک میلیارد تومان نرسیده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خواستار تعامل همراهی و همکاری مدیران بانک‌ها در استفاده از طرح کار برای رونق اشتغال تولید صنعت استان شد.
حسینی سرپرست فرمانداری آبیک هم در این جلسه گفت:: طرح‌های اشتغال که درشهرستان با نظر کارشناسی به استان ارسال می‌شود، کنار گذاشته می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات اشتغال روستایی پشت چراغ قرمز سخت گیری بانک ها+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..