تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا با لیست کی روش، باید فاتحه لیگ داخلی راخواند؟

با توجه به فهرست اسامی اعلام شده تیم ملی از همین حالا می توان حدس زد، احتمالا در میان بازیکنانی که به زمین فرستاده می شوند تعداد ۹نفره سهمیه لیگ به کمترین میزان خود و شاید در حد ۳ بازیکن تقلیل یابد که آنها هم به احتمال زیاد در خط دفاعی به کار گرفته خواهند شد چراکه در خط میانی و حمله لژیونرها همه چیز را قبضه کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، حال باید دید با این اوضاع بعد از جام جهانی آیا اساسا انگیزه ای برای بازیکنان لیگ برتر برای ارائه بازی با کیفیت باقی خواهد ماند؟ 

برخی بر این اعتقادند که شاید آقای کی روش توانسته باشد در انتخاب بازیکنان خارج نشین یا دو تابعیتی و تشویق آنان به بازی برای تیم ملی ایران خدمت خوبی به فوتبال ایران کرده باشد اما در سطح داخلی شاهد افت و تنزل و بی انگیزگی در فوتبال شده است. حتی برخی بر این نظر هستند که شیوه کی روش به برخی بازیکنان داخلی فهمانده است که اگر می خواهند در تیم ملی انتخاب شوند باید در یک تیم خارجی ولو عربی بازی کنند.

ترجیح امیر عابدزاده به حسین حسینی که رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را شکسته و یا ترجیح اشکان دژاگه مصدوم و مدتها دور از میدان به عنوان مهاجم بجای علی علیپور، همه ثابت می کند که درخشش درون مرزهای لیران برای کارلوس گزینه آخر انتخاب است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا با لیست کی روش، باید فاتحه لیگ داخلی راخواند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..