تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش پژو 207 ویژه خردادماه 97

گروه صنعتي ایران خودرو، هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و به مناسبت پاسداشت این رویداد مبارک، شرايط فروش فوری خودروی پژو 207 آی دستی را به صورت محدود از دوم خرداد آغاز مي کند.
در اين طرح، پژو 207 آی دستي به قيمت مصوب 47/130/000 تومان با موعد تحویل 30 روزه و در رنگ هاي متنوع به مشتریان عرضه می شود. اين طرح تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت. برمبناي اين گزارش، به منظور بهره برداری حداکثری مشتریان نهایی، امكان ثبت نام در اين بخشنامه صرفاً براي اشخاص حقيقی فراهم بوده و  هر كد ملی به شرط نداشتن ثبت نام در شش ماه گذشته، مجاز به ثبت نام فقط يک دستگاه از هر خودرو است.پژو 207i داراي موتور TU5 با توان 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و امکانات و آپشن هایی نظیر سیستم مولتی مدیا 7 اینچی لمسی وپخش DVD و سیستم رهیاب، غربیلک فرمان طرح جدید به همراه کلیدهاي کنترلی، کروز کنترل، کیسه هواي راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ هاي جدید جلو (داراي چراغ روز)، چراغ هاي جدید عقب و آینه هاي جانبی مجهز به راهنما عرضه می شود.
متقاضيان مي توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه دوم خرداد ماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از مزاياي این طرح بهره مند شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش پژو 207 ویژه خردادماه 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..