تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش BYD S7 ویژه ماه مبارک رمضان + جدول

شرکت "کارمانیا" به عنوان نمایندگی رسمی شرکت خودروسازی BYD چین در ایران، شرایط فروش 2 خودروی شاسی بلند خود یعنی "BYD S7" و "BYD S6" را ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرده است که در ادامه جزییات این طرح فروش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
با توجه به جدول ارائه شده از سوی شرکت "کارمانیا"، می‌ توان شاهد فروش "BYD S7" به صورت پیش فروش بود که به صورت محدود در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که برای عرضه این محصول به مشتریان، سود مشارکت 21 درصد، سود انصراف 12 درصد و همچنین مبلغ پیش پرداخت 70 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که مابقی آن پس از صدور دعوتنامه در "آذرماه 97" تعیین خواهد شد.
برای اطلاع از شرایط فروش BYD S6 با قیمت نهایی 114 میلیون و 700 هزار تومانی می‌ توانید به جدول زیر توجه داشته باشید.در بازار جهانی S6 با دو پيشرانه قابل سفارش است که شامل نمونه ‌های 2 لیتری و 2/4 لیتری می ‌شود. این خودرو، البته با نسخه ‌ی 2/4 لیتری در ایران حضور دارد.بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد ولى از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از مشخصات تفاوت فاحشى با S6 دارد. S7 به موتور ٢ لیترى توربو ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل مى ‌کند. این کراس اوور چینى در نسخه فول هفت صندلى در بازار ایران عرضه مى شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش BYD S7 ویژه ماه مبارک رمضان + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..