تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری طرح افطاری ساده در دزفول

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام مجتبی خمیدی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول بیان داشت: طرح افطاری ساده در 2 بقعه سبزقبا و محمد بن جعفر طیار که هزینه آن توسط خیران و اعتبارات این 2 بقعه تامین شده، هر 2 شب یک بار بین روزه داران به ویژه نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به برنامه جزئ خوانی قرآن کریم افزود: محفل جزء خوانی قران کریم همه روزه در 7 امامزاده شاخص شهرستان با حضور قاریان و عموم مردم برگزار می شود.

خمیدی عنوان کرد: تمامی امامزاده های شهرستان به مناسبت ماه رمضان غبارروبی شده اند و مراسم ویژه شب های قدر نیز با حضور مداحان و سخنرانان برجسته در آستانه علی مالک، سبزقبا و محمدبن جعفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

پهن شدن سفره های افطاری ساده در دزفول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری طرح افطاری ساده در دزفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..