تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمان حمله به رئیس‌جمهور صادر شد/ جذب اکسیژن سیاسی با کپسول مردمی!

ساعت: 17:16 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1365018

خیابانی: روحانی در انتخابات سیزدهم کاندیدا نیست!

اصلاح‌طلبان نباید هم دیگر از روحانی همچون انتخابات دوره دوازدهم دفاع کنند، قانون به او اجازه ریاست‌جمهوری در دوره سیزدهم را نمی‌دهد و چه چیزی بهتر از آنکه رسانه‌های زنجیره‌ای طرفِ مردم قرار گیرند و گزینه‌ خودشان را تخریب کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رویکرد رسانه‌های اصلاح‌طلب در قبال شخصِ رئیس‌جمهور تغییر کرده است و آنان به انحاء مختلف در برابر سران دولت تدبیر و امید قرار گرفته‌اند. عوام هنگام مواجهه‌ با نیشخند روزنامه ابتکار به کلید شکسته‌ی روحانی، در اولین برداشت فکر می‌کنند حامیان رسانه‌ای دیروز کابینه‌ی بنفش، امروز به‌سبب عدم نتیجه برجام و مشکلات موجود کشور در کنار مردم قرار گرفته‌اند اما آنانکه به این دست از بازی‌های طیف اصلاحات آگاه‌اند، نیک می‌دانند مراد چیز دیگری است!

برای شفافیت مقصود، باید گریزی به ماه‌های آخر عمر دولت یازدهم و بحبوحه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم زد. رسانه‌های اصلاح‌طلب از مدت‌ها قبل با شناسایی رقبای احتمالی حجت‌الاسلام روحانی، روند تخریب آنان را آغاز کرده بودند و در راهِ دفاع از انتقادات وارده به عملکرد 4 ساله‌ی رئیس دولت یازدهم، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند.

کار به آنجا رسید که این طیف هنگام عجز از پاسخگویی به سوالات منتقدان، حربه‌ی «اگر روحانی نبود چه می‌شد» را در دستور کار قرار دادند و با قضاوتِ پیش از وقوع جرم! عملکرد کسانی را که در جایگاه ریاست‌جمهوری جهت پس دادن امتحان قرار نگرفته بودند، زیر سوال بردند.

حال همان رسانه‌ها به مرور زمان صفِ خود را از دولت روحانی جدا کرده‌ و روی به نقدِ تصمیمات و سیاست‌های اجرایی رئیس‌جمهور آورده‌اند و این با کردار قبلی آنان که از خوب و بدِ کابینه‌ یازدهم به هر نحوی دفاع می‌کردند در تضاد است. رسانه‌های اصلاح‌طلب اگر واقعاً دغدغه‌ مشکلات مردم را داشتند در همان ایام انتخابات از ارائه‌ آمار دروغین و تعدد مشکلات خانوار ایرانی شاکی می‌شدند نه اینکه بعد از 5 سال تازه اذعان نمایند که کلید کاندیدای مورد حمایت‌شان شکسته است!

با این اوصاف، ناگفته پیداست که این گروه از رسانه‌ها بیش از آنکه دغدغه مردم را داشته و از بابت حمایت‌های بیجا با تیترهای کاذب نادم باشند، درصدد تزریق اکسیژن به حیات سیاسی خویش می‌باشند و در طول ماه‌ها و آتی بیشتر شاهد گاردگیری روزنامه‌های زنجیره‌ای در برابر رئیس‌جمهور خواهیم بود.

در شرایطی که ایرانی‌ها با افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی و حتی لوازم گوناگون مواجه شده‌اند، آمار اشتغال و درآمد خانوار نیز چندان مطلوب نیست و به‌‌کرات در فضای مجازی هشتگ‌های پشیمانی از رأی به حجت‌الاسلام روحانی که با نردبان اصلاح‌طلبان به بامِ پاستور رسیده بود، به چشم می‌خورد.

اصلاح‌طلبان برای آنکه در پایان دولت دوازدهم مورد سرزنش قرار نگیرند و از حجم فشارهای اجتماعی بر خود بکاهند، ابتدا خود را منتقد سیاست‌های روحانی جلوه می‌دهند و در گام دوم به‌صورت غیرمستقیم با تخریب سایر جناح‌ها و گزینه‌ها در نگاه عموم روحانی را گزینه‌ای بد در میان بد و بدتر معرفی می‌کنند.

به‌عبارت ساده‌تر سیاست فعلی اصلاحات اعلام برائت تدریجی از روحانی و معرفی او به‌عنوان چهره‌ای اعتدالی است که به‌ناچار جایگزین شخصیتی اصلاح‌طلب شد! تنها با این روش جناح سیاسی حاکم بر دولت فعلی می‌تواند در انتخابات دوره سیزدهم به حضورش در ارکان تصمیم‌گیری استمرار دهد، پس نباید از آغاز عبور از روحانی چندان متعجب شد.

با این حال معلوم نیست در طول این 3 سال مردم فیلم تکرار رئیس دولت‌های هفتم و هشتم در حمایت از روحانی و یا سردمداری اکثریت وزرا و معاونین اصلاح‌طلب را به فراموشی بسپارند!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمان حمله به رئیس‌جمهور صادر شد/ جذب اکسیژن سیاسی با کپسول مردمی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..