تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مبهم ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بعد از 9 ماه سرپرستی

ساعت: 18:39 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1365035

انتصاب سرپرست برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در آخرین ساعت و روز کاری شهردار وقت امری جالب توجه برای رسانه ها بود و هنوز عقبه فکری چنین تصمیم خلق الساعه ای برای کسی معلوم نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ چهارشنبه اول شهریور ماه سال 96 اوایل صبح بود که حسین صادقلو شهردار گرگان مهستی قدس ولی را به دفتر خود فراخواند و حکم سرپرستی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان را به دستان او داد .

حسین صادقلو نمی دانست تا ساعتی دیگر شورای شهر گرگان او را از کار برکنار خواهند کرد ، تصمیم خطرناک و سرنوشت سازی که دو تن از اعضای شورا اعلام کردند تا آن لحظه ، آن را حتی با نزدیک ترین افراد خود در میان نگذاشته بودند .

انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در آخرین ساعت و  روز کاری شهردار وقت امری جالب توجه برای رسانه ها بود و هنوز عقبه فکری چنین تصمیم خلق الساعه ای برای کسی معلوم نشد ، انتصابی که موافقین و مخالفینی داشت .

مخالفین این انتصاب معتقد بودند برای چنین جایگاهی با توجه به کار میدانی و ورزشی و حضور در جمع ورزشکاران و ورزشگاه ها ، مدیر مرد بهتر می تواند قدرت مانور داشته باشد ، چه اینکه خود خانم قدس ولی هم برای حضورش در ورزشگاه ها منع قانونی داشت و نمی توانست از نزدیک محیط ورزشگاه را پایش و بررسی کند.

اما این انتصاب انجام شد و علیرغم اینکه هر انتصابی فقط تا سه ماه می تواند تحت عنوان سرپرستی باشد ، اما با حدود گذشت 9 ماه از این انتصاب هنوز نه حکم ریاست سازمان صادر شده و نه فرد جدید مطرح شده است و از طرفی مدیر فعلی با توجه به اینکه در بستر تثبیت شده ای قرار ندارد ، نمی تواند برای آینده سازمان برنامه ریزی کند .

اما این روزها بحث انتصاب سرپرست جدید نیز با توجه به برخی مشکلات و کمبودها در این سازمان مطرح است و هر از گاهی از چهره های جوان و شاخصی در این عرصه نام برده می شود اما این مقوله کاملا تخصصی است و این انتصاب را باید به خود شهردار گرگان سپرد چون اوست که باید همه امورات شهرداری را زیر نظر داشته باشد و به افکار عمومی پاسخ دهد .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مبهم ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بعد از 9 ماه سرپرستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..