تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب 15 بنای غیرمجاز در سه روستای شهر گرگان / مردم تغییرکاربری غیرمجاز اراضی را به سامانه 131 گزارش کنند

ساعت: 18:39 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1365033

دادستان مرکز استان گلستان گفت: با اجرای این احکام از تغییر کاربری بیش از 4 هزار مترمربع زمین کشاورزی در روستاهای توشن، امیرآباد و کریم آباد جلوگیری شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تخریب 15 بنای غیرمجاز در سه روستای گرگان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی، امور اراضی و نیروی انتظامی شهرستان گرگان تعداد 15 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستاهای توشن، امیرآباد و کریم آباد به اجرا در آمد و مساحت 4210 متر مربع زمین آزاد شد.

دادستان مرکز استان بیان داشت: افرادی که قصد تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغ ها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها و روستاها را دارند بایستی بدوا با در دست داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه تا در خصوص نحوه اقدام مورد راهنمایی و ارایه طریق قانونی قرار گیرند.

مردم استان می توانند در راستای حفظ و صیانت اراضی زراعی و باغ ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز در اینگونه اراضی را به سامانه 131 گزارش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب 15 بنای غیرمجاز در سه روستای شهر گرگان / مردم تغییرکاربری غیرمجاز اراضی را به سامانه 131 گزارش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..