تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم رئیس ستاد استانی جوانان روحانی در گچساران + عکس

ساعت24-در سالروز انتخاب مجدد "حسن روحانی" به عنوان رئیس جمهور، رئیس ستاد استانی جوانان وی در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

"ایمان محمدپور فتح" فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلب که در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ ، مسئولیت ستاد جوانان دکتر روحانی در استان را عهده دار بود، شب گذشته مورد سوءقصد توسط افراد ناشناس قرار گرفت.

یکی از نزدیکان محمدپور به ایلنا گفت: حدود ساعت 8 شب و زمانی که ایمان قصد داشت برای افطار به خانه بازگردد، حدود پنج تا شش نفر با سر و صورت پوشیده در مسیر کمربندی گچساران به ایمان حمله می‌کنند و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

این عضو خانواده محمدپور می‌گوید: خودروی این افراد بدون پلاک بود.

وی ادامه می‌دهد: در این حمله سر و صورت و کتف ایمان دچار آسیب شده که با انتقال به بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوای پزشکان قرار گرفت.

وقتی در خصوص انگیزه ضاربان از وی پرسیدم در جواب گفت: مشخص نیست این ضرب و شتم با چه انگیزه‌ای بوده ولی ایمان هیچگونه مسئله و مورد شخصی با کسی نداشت.

وی در ادامه گفت: برخی از مسئولان سیاسی و انتظامی شهرستان در بیمارستان حضور یافتند و نسبت به تشکیل پرونده شکایت نیز اقدام کردند.

محمدپور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم رئیس ستاد استانی جوانان روحانی در گچساران + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..