تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیلی: باید به نظر کی روش درباره لیست تیم ملی احترام گذاشت

استیلی: باید به نظر کی روش احترام  گذاشتحمید استیلی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: گروه سختی در جام جهانی داریم، اما به بازی با مراکش امیدوار هستیم. فدراسیون فوتبال برنامه ریزی خوبی داشته است. کی روش چند سالی است در ایران است و شناخت خوبی از تیم ایران دارد. حضور مردم به عنوان یار دوازدهم بسیار اهمیت دارد. امیدوارم بازیکنان قدر مردم را بدانند و با تمام وجود کار کنند.

او افزود: پرتغال و اسپانیا از ما بسیارقوی‌تر هستند، اما همان طور که ما ۲۰ سال پیش برابر آلمان و یوگسلاوی ناامید نبودیم در این جام جهانی هم می‌توانیم با قدرت عمل کنیم. ۲۰ سال پیش تجربه امروز بازیکنان را نداشتیم و به این تعداد لژیونر نداشتیم.

استیلی درباره خط خوردن چند بازیکن از لیست تیم ملی بیان کرد: من هم از شنیدن این خبر شوکه شدم. وریا غفوری در اوج بود. از توانایی‌های وریا و جلال نمی‌توان گذشت. کی روش خودش این بازیکنان را دعوت کرده و حالا می‌تواند آن‌ها را خط بزند باید به نظر او احترام بگذاریم. کی روش باید درباره خط خوردن این بازیکنان توضیح بدهد.

استیلی درباره وضعیت تیم فوتبال پایه اظهارکرد: کرانچار سرمربی این تیم مشخص شده است. کادرفنی تیم امید ۱۰ روز دیگر انتخاب می‌شود. با تمام توان کار می‌کنیم تا بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم و راهی المپیک شویم. از همه مهم‌تر تعامل با باشگاه‌ها و تیم ملی المپیک است. بعد از جاکارتا انتخابی المپیک است.

استیلی درباره دیر تشکیل شدن تیم پایه افزود: بیشتر تیم‌ها در مسابقه بودند. تقویم تیم‌های پایه خوب نیست. این بازیکنان مدت هاست که بازی نمی‌کنند. امیدوارم تقویم تیم‌های پایه اصلاح شود و با تقویم لیگ برتر هماهنگ شود.

او درباره چگونگی دعوت بازیکنان به تیم امید خاطرنشان کرد: خود فدراسیون فوتبال لیستی از بازیکنان لیگ برتر و دسته یک داشت. با عده‌ای از مربیان نیز تماس گرفتیم و بازیکنان را دعوت کردیم.

انتهای پیام/

اظهارات استیلی درباره تیم ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیلی: باید به نظر کی روش درباره لیست تیم ملی احترام گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..