تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقار نسب: به تصمیم‌های عجیب کی روش عادت کرده ایم

ذوالفقار نسب: به تصمیم های غافلگیرانه کی روش عادت کرده ایم /نمی دانم کی روش از دیدار با ازبکستان چه دست آوردی داشته استبیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خط خوردن سید جلال حسینی، وریا غفوری و کاوه رضایی از فهرست اصلی تیم ملی برای بازی تدارکاتی با ترکیه بیان کرد: این نفرات از بازیکنان خوب تیم ملی و لیگ هستند. سید جلال و وریا غفوری از بازیکنان موثر ما در سال‌های اخیر بوده اند و باید دید کی روش چه توجیهی برای دعوت نکردن آن‌ها دارد.

او ادامه داد: به تصمیم‌های غافلگیرانه کی روش عادت کرده ایم و همانگونه که او تصمیم گرفت سید جلال و غفوری را در فهرست تیم ملی برای بازی با ترکیه قرار ندهد احتمال دارد برای بازی با یونان از این نفرات بهره ببرد. نمی‌توان از این فهرست به عنوان فهرست نهایی کی روش نام برد.

ذوالفقارنسب در ادامه خاطرنشان کرد: شاید اتفاق خاصی رخ داده است که حسینی و غفوری با وجود حضور در فهرست نفرات مورد اعتماد کی روش در این اردوی حساس در فهرست رزور قرار گرفته اند. به هر حال این اقدام عجیب است.

کارشناس فوتبال ایران درباره برگزاری دیدار ایران و ازبکستان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران نباید در آستانه جام جهانی مقابل چنین تیم جوانی قرار بگیرد. ۹۸ درصد این بازی به سود ازبکستان تمام شد. پشت هر دیدار تدارکاتی منافع و اهدافی وجود دارد و نمی‌دانم کی روش از دیدار با ازبکستان چه دست آوردی داشته است؟

او در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود تیم جوان ازبکستان در بسیاری از لحظات بازی به تیم ما فشار آورد و همین امر نشان می‌دهد کارمان در جام جهانی بسیار سخت است.

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقار نسب درباره لیست تیم ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقار نسب: به تصمیم‌های عجیب کی روش عادت کرده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..