تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸  از ساعت ۱۸:۵۰ یک شنبه (۳۰ اردیبهشت) در تالار وحدت آغاز شد.

مهدی تاج پیش از آغاز مراسم بدرقه تیم ملی از قالیچه‌های تیم ملی ایران مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رونمایی کرد.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

رونمایی از ماکت هواپیمای اختصاصی تیم ملی ایران

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

فرش‌های اهدایی فدراسیون فوتبال به موزه فیفا، سه حریف ایران در جام جهانی و فدراسیون فوتبال روسیه

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

احمدرضا عابدزاده وارد سالن شد. بلافاصله پس از ورود عابدزاده هواداران حاضر در سالن با شعار عقاب آسیا، عابدزاده را تشویق کرده و دعوت امیر به تیم ملی را به او تبریک گفتند. سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم وارد سالن شد. بازیکنان تیم ملی  فوتبال ایران ساعت ۱۸:۴۵ وارد سالن شدند. تالار وحدت در آستانه شروع مراسم بدرقه تیم ملی

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال هم در این مراسم شرکت کرد.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

مراسم به صورت رسمی از ساعت ۱۸:۵۰ آغاز شد.

محمد حسین میثاقی اجرای این مراسم را برعهده داشت.

پس از پخش کلیپی از تیم ملی و صحبت های میثاقی، مهدی تاج به عنوان نخستین سخنران مراسم روی سن آمد.

تاج به همه افرادی که در سالن حضود دارند خیر مقدم می گویم.  امروز بین موسیقی و فوتبال پیوند زیبایی برقرار شده است. فوتبال پدیده ای اجتماعی و غیر قابل مقایسه با سایر پدیده هاست. پیش بینی می شود بیش از چهار میلیارد نفر بازی های جام جهانی را ببینند تا بزرگ ترین همایش انسانی فوتبال برگزار شود. امروز می خواهم تنها درباره تی ملی بزرگسالان که با بهترین بازی ها ۲ بار متوالی به جام جهانی صعود کرد صحبت می کنم. امروز در قله فوتبال اسیا هستیم و می خواهیم با همین بضاعت محدود مالی با تیم هایی مانند قطر کره جنوبی عربستان در اسیا و قدرت های درجه اول جهان صحبت کنیم. اسپانیا و پرتغال بازیکنان گران قیمت دارند و با سه تیم قهرمان جهان اروپا و آفریقا بازی می کنیم. ما هم قهرمان آسیا هستیم و همین بچه های کم توقع می خواهند بازی های خوبی انجام دهند تا در پایان جام جهانی همه از تیم ملی رضایت داشته باشند.

در ادامه کلیپی از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با بنیاد رودکی پخش شد.

در این کلیپ تلاش های گروه سازنده سرود رسمی تیم ملی هم پخش شد.

زمانیکه صفی پور، مدیرعامل بنیاد رودکی اعلام کرد در زمان رونمایی از سرود تیم ملی قرار است سورپرایز ویژه ای به کارلوس کی روش تقدیم شود حاضران در سالن به شدت سرمربی تیم ملی را تشویق کردند تا او از جایش بلند شود و به ابراز احساسات آنها پاسخ دهد.

در ادامه کلیپی از بازی های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ و همچنین هواداران تیم ملی پخش شد.

همچنین تصاویری از بازی های ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی پخش شد.

کارلوس کی روش برای سخنرانی روی سن آمد.

کی روش  سلام (فارسی) خوشحالم از این مراسم فوق العاده و بزرگی که شکل می گیرد و حضور شما به ما انگیزه می دهد. زحمتی که امروز کشیدید را به عنوان تحسین برداشت نمی کنیم و این امر تنها وظیفه ما را بیشتر می کند و حس می کنیم قلب تک تک ایرانی ها در جام جهانی با ما است‌. با این امر انگیزه پسران من ۲ چندان می شود. اگر اجازه دهید از علی دایی به عنوان سفیر فوتبال ایران بخواهم که روی سن بیاید. او حامی همیشگی فوتبال ایران است. همچنین می خواهم به رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون پیشنهاد دهم علی دایی سفیر دائم  بین المللی فوتبال ایران شود. دایی کی روش مرا شرمنده کرد من همیشه آرزوی موفقیت تیم ملی را دارم و معتقد هستم چه با کی روش و چه با هر مربی دیگری وظیفه دارم برای موفقیت تیم ملی دعا کنم. امروز هم برای بدرقه تیم ملی آمدم و آرزو دارم ایران و کی روش در جام جهانی موفق باشند‌. داورزنی امروز در تالار وحدت وحدت را با تمام وجود حس می کنیم بین تمام اهالی هنر، ورزش، دیپلماسی و فرهنگامروز برای بدرقه سربازان عزیزمان در تیم ملی فوتبال به این سالن آمدیم. امروز فوتبال یعنی عزت ایران و دشمنانمان باید از این انگیزه سربازان فوتبالیست ایران بترسند. برای کی روش و کادرش و همچنین ۲۳ سردار ایرانی در بزرگ ترین آوردگاه جهان فوتبال که تجلی بین المللی است آروزی موفقیت و عزت دارم. هرچند اسم یکی از این بچه ها سردار است اما تمام آن ها سردار هستند.

در ادامه کاوه حسینی مجری هنری این مراسم روی سن آمد.

سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روی سن آمد .

سید مجتبی حسینی ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم. جهان جدید جهان رویدادهاست و در این رویدادها یاز و برگ انسان ها خودش را نشان می دهد. جام جهانی هم از این قاعده مستثنی نیست و همیشه مردم دنبال حضور و پیروزی در این عرصه هستند.

سید رضا صالحی امیری از سخنرانی روی سن تالار وحدت حاضر نشد.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد

در ادامه مراسم شهداد روحانی برای اجرای ۲ آهنگ بی کلام زنده باد تیم ملی و سرود قهرمانی روی سن آمد.

پس از اجرای قطعات سالار عقیلی یک ترانه بی کلام دیگر که عرفان وکیلی تنظیم آن را به افتخار کارلوس کی روش برعهده گرفته بود از سوی شهداد روحانی روحانی به زبان‌انگلیسی به سرمربی تیم ملی تقدیم شد.

این قطعه از آهنگ های مشهور کشور پرتغال است که سبب شد کی روش ترانه این آهنگ را زمزمه کند.

کی روش پس از پایان این سرود ایستاد و ضمن خوش و بش با روحانی برای اعضای گروه ارکسترال دست زد.

در ادامه اعضا به تشویق احمدرضا عابدزاده پرداختند.

در ادامه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به جز محمود اسلامیان همراه با کارلوس کی روش روی سن آمدند و با اهدای قابی مشتمل بر پیراهن شماره ۱۲ ایران به نام سالار عقیلی، شهداد روحانی و فریدون شهبازیان از زحمات انها تقدیر کردند.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد

همچنین یک پیراهن شماره ۱۲ به مدیرعامل بنیاد رودکی اهدا شد.

پس از پخش تصاویر مربوط به تیم ملی با آهنگ مخصوص تیم ملی در جام جهانی کلیپ مربوط به جام جهانی در جوادیه پخش شد.

سفیر پرتغال هم در این مراسم حضور دارد که محمد حسین میثاقی برای او کری خواند‌.

موسی سلامت، جانباز معروف پرسپولیسی هم با لباس ایران در این مراسم شرکت کرد.

مجری مراسم درخواست کرد حاضران در سالن برای تمام بازیکنانی که در راه صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ زحمت کشیده اند به ویژه سید جلال حسینی که از فهرست ۲۴ نفره تیم ملی برای بازی با ترکیه جا مانده است دست بزنند.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد

آیین بدرقه با اجرای صلوات خاصه امام رضا، رد شدن بازیکنان از زیر دروازه قرآن و همچنین اهدای جوایزی مانند شال مزین به حرم قدس رضوی و یک تابلو برگزار شد.

این شال البته در ابتدا فقط به امیرعابدزاده و بیرانوند و سپس به تمان بازیکنان اهدا شد.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد

در حال تکمیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..