تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ رنگ طلایی Galaxy S9 را برای اولین بار عرضه می‌کند

سامسونگ رنگ طلایی Galaxy S9 را برای اولین بار عرضه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته خبرهایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ قصد دارد دو رنگ جدید و شخصی‌سازی شده به جمع رنگ‌های موجود برای گوشی Galaxy S9 اضافه کند.

بنابر گزارش‌ها این دو رنگ، طلایی روشن و قرمز تیره بودند. موضوع تا جایی پیش رفت که شرکت سامسونگ به صورت رسمی خبر فوق را تایید کرد، اما اطلاعاتی از زمان عرضه این دو رنگ برای Galaxy S9 ارائه نداد.

حال به تازگی ایوان بلس، یکی از تحلیل‌گران معروف محصولات سامسونگ اعلام کرده است که رنگ طلایی گوشی Galaxy S9 بزودی و برای اولین بار در آمریکا عرضه خواهد شد.

گفتنی است؛ آخرین مرتبه‌ای که سامسونگ رنگ‌های اختصاصی پرچمداران خود را در آمریکا عرضه کرده بود مربوط می‌شد به گوشی Galaxy S6 که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد.

انتهای پیام/

رنگ طلایی گوشی  Galaxy S9 سامسونگ برای اولین بار عرضه خواهد شد‌‌



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ رنگ طلایی Galaxy S9 را برای اولین بار عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..