تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عروسی کسل‌کننده شاهزاده انگلیس برای میهمانان +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم شب گذشته پرنس هری نوه ملکه انگلیس با مگان مارکل هنرپیشه آمریکایی میهمانان سرشناسی حضور داشتند که برای عده ای از آنها مراسم پر زرق و برق سلطنتی خیلی لذت بخش نبود. به گزارش نشریه سان انگلیس که به حاشیه های این مراسم مجلل پرداخته است ،دیوید بکام اسطوره 43 ساله فوتبال انگلیس که به همراه همسرش در این جشن حضور داشت با آدامس جویدن خود را مشغول کرده بود تا بلکه زمان برایش زودتر بگذرد هر چند جویدن آدامس در آداب دربار سلطنتی انگلیس بی ادبی شمرده می شود.

مراسم کسل کننده عروسی پرنس هری برای میهمانان

 حتی پرنس بئآتریس نوه ملکه الیزابت دوم نیز که از اقوام درجه یک به حساب می آید بدون توجه به آداب مسخره خانوادگی ،در مراسم در حال آدامس جویدن دیده شد.

مراسم کسل کننده عروسی پرنس هری برای میهمانان

همچنین پرنسس کشور کوچک لسوتو که در جنوب آفریقا واقع است نیز به خاطر مراسم کسل کننده به خواب فرو رفت.

مراسم کسل کننده عروسی پرنس هری برای میهمانان

انتهای پیام/

میهمانان مراسم ازدواج پرنس هری درحال خواب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عروسی کسل‌کننده شاهزاده انگلیس برای میهمانان +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..