تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار کتاب سه ولگرد/ نوشته نویسنده خرم‌آبادی

انتشار کتاب سه ولگرد/ نوشته نویسنده خرم‌آبادی

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این اثر توسط نویسنده جوان و خوش ذوق لرستانی به نگارش درآمده که مجموعه داستان‌های کوتاه را با نام "سه ولگرد" در خود جای داده است.

سه ولگرد در سیزده داستان با محوریت مسائل اجتماعی برای اولین در تیراژ ۱۰۰۰ جلد منتشر و روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است.

درون‌مایه بخش‌های کتاب را همگی حال و هوایی بومی شکل داده است.

ذبیح رضایی نویسنده کتاب که اهل خرم‌آباد است، در مورد کتاب خود می‌گوید: داستان‌ها را سال‌ها پیش نوشتم که به علت مشغله دیر به چاپ رساندم.

وی ادامه داد: در سال ۸۱، ۸۲ در کانون نویسندگان لرستان به همراه دوستانم در خدمت استاد علی صارمیان مشق داستان کردم.

این نویسنده جوان خرم‌آبادی افزود: داستان برایم به عنوان منبع شناختی بوده تا متوجه شوم در پیرامونم چه اتفاقاتی رخ داده و می‌دهد.

وی یادآور شد: خیلی وقت‌ها با خواندن داستانی با خودم گفته‌ام چه جالب این‌جور مسئله‌ای برای من هم رخ داده و تازه موفق به دیدن و لمس کردن آن شده‌ام. این حس ناب را فقط با داستان توانسته‌ام تجربه کنم و از این رهگذر به آگاهی و درک عمیق‌تر و وسیع‌تری از واقعیت رسیده‌ام.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار کتاب سه ولگرد/ نوشته نویسنده خرم‌آبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..