تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعاهای بی‌اساس وزیر انگلیسی علیه ایران

خبرگزاری ایسنا: آلستر برت، وزیر انگلیس در امور خارومیانه در گفت‌وگو با روزنامه اماراتی الاتحاد با بیان اینکه انگلیس و آمریکا نگرانی‌هایی نسبت به تهدیدات امنیتی ایران در منطقه دارند، مدعی شد که ایران باید حمایت انصارالله یمن را متوقف کند و به آن‌ها سلاح و موشک ندهد، همچنین ایران نباید در امور داخلی یمن دخالت کند.

*انگلیس خوب می‌داند که موشک‌های ایرانی اکنون به سوی ریاض شلیک می‌شوند.

*عادلانه نیست که کشورهای منطقه تحت هیچ شرایطی تهدیدات ایران را تحمل کنند.

آلستر برت در ادامه با تمجید از نقش ائتلاف عربی، عربستان و امارات در یمن و متهم کردن ایران به دخالت در آن کشور مدعی شد: ما می‌دانیم که ائتلاف عربی می‌خواهد به حوثی‌ها (انصارالله) فشار بیاورد تا روند گفت‌وگو انجام شود و تلاش آنها برای توقف دخالت‌های ایران که بحران را پیچیده‌تر کرده است ادامه دارد و اگر راه‌حلی برای بحران پیدا نشود جایی برای ایران در آنجا نخواهد بود.

* این توافق (برجام) باعث می‌شود که ایران برنامه هسته‌ای خود را گسترش ندهد و هدف توافق هسته‌ای از همان آغاز همین امر بود.

*اتحادیه اروپا نیز دلیلی برای خرج از برجام نمی‌بیند

*امیدوارم که خروج دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای اهرم فشاری بر تهران برای اصلاح توافق هسته‌ای و اضافه بندهای جدید به آن باشد.

* اتحادیه اروپا تلاش می‌کند تا بعد از خروج آمریکا از برجام راه‌حلی ایجاد کند و تهران را قانع کند تا از منطقه دست بکشد.

* طبیعتا این تحریم‌ها بر روابط تجاری تهران و لندن تاثیر خواهد گذاشت و باید ببینیم که چگونه می‌تواند با این تحریم‌ها برخورد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعاهای بی‌اساس وزیر انگلیسی علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..