تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش مجلس درباره دوتابعیتی‌ها نهایی نیست

اعتمادآنلاین: مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گرین کارتی ها دوتابعیتی محسوب نمی شوند، گفت: افراد دارای گرین کارت با دوتابعیتی ها به لحاظ حقوقی متفاوت هستند.

نماینده مسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به توضیح تفاوت گرین کارت و تابعیت دوگانه پرداخت و اظهار داشت: گرین کارت صرفا مجوزی برای ورود و خروج است اما تابعیت یک حق برای دولت پذیرنده ایجاد می کند که از تبعه خود در هر شرایطی حمایت کند.

او در ادامه تابعیت دوگانه برای افراد را جرم ندانست و افزود: با این حال حضور افراد دوتابعیتی در مناصب حساس و مدیریتی جای نگرانی داشته و غیرقانونی است.

گودرزی همچنین با اشاره به گزارشی درخصوص دوتابعیتی های دولت که تعداد آنها 210 نفر ذکر شده، گفت: این گزارش هنوز به سمع و نظر بسیاری از اعضای کمیسیون امنیت ملی نرسیده است و در حال حاضر صرفا بررسی صورت گرفته اما هنوز تکمیل نشده است.

او ادامه داد: قطعا مخالف صد در صد حضور دو تابعیتی ها در مناصب مدیریتی هستیم اما گزارشی که در رسانه ها آمده نهایی نیست و باید تکمیل شود چنانچه در جلسه ای که این گزارش مطرح شد اعضای کمیسیون در حد نصاب نبودند و رأی گیری هم صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این بین ایرادی به مدیرانی که فرزندان آنها دارای تابعیت دارند نمی رود و مشکلی برای حضور آنها در دولت نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش مجلس درباره دوتابعیتی‌ها نهایی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..