تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دانشگاه تهران به خبر بازنشستگی زیبا کلام

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: صادق زیبا کلام از این دانشگاه بازنشسته نشده است.

زیباکلام حقوق فروردین و اردیبهشت ماه را از دانشگاه تهران دریافت کرده است

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: صادق زیبا کلام از دانشگاه تهران بازنشسته نشده و هنوز حکمی برای وی صادر نشده است.

وی افزود: نمی دانم چرا اینگونه اعلام کرده است. اگر از وی سوال شود، مشخص می شود که حقوق فروردین و اردیبهشت ماه را از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: در صورتی که اگر وی بازنشسته شده بود حقوق وی به طور مستقیم از دانشگاه پرداخت نمی شد.

حسینی اظهار داشت: زیبا کلام به طور قطع تا پایان شهریورماه در دانشگاه حضور دارد و پس از آن براساس قانون وزارت علوم بازنشسته خواهد شد. البته شرایط وی در هیات امنای دانشگاه بررسی و هر تصمیمی که هیات امنا اعلام کند، آن تصمیم اجرایی خواهد شد.

 امروز نامه ای از صادق زیبا کلام استاد دانشگاه تهران به رئیس این دانشگاه منتشر شده بود که در این نامه وی به بازنشستگی بدون اطلاع خود اعتراض کرده بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دانشگاه تهران به خبر بازنشستگی زیبا کلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..