تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت فرد توهین کننده به امام رضا

فردی که به دلیل اهانت به امام رضا (ع) در فضای مجازی، از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شد.

فرد توهین کننده به امام رضا (ع) با وثیقه آزاد شد

فردی که به دلیل اهانت به امام رضا (ع) در فضای مجازی، از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شد.

این فرد چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در حال خروج از کشور دستگیر شده بود.

وی تا زمان برگزاری دادگاه با قید وثیقه آزاد شده است.

دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز سوم اردیبهشت ماه سال جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: فردی که در فضای مجازی به یکی از ائمه معصومین اهانت نموده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و نامبرده توسط دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت فرد توهین کننده به امام رضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..