تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سکه طرح جدید ۲۰ هزار تومان کاهش یافت

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید ۲۰ هزار تومان کاهش یافت و نرخ به یک میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید.

به گزارش شما نیوز ، در جریان معاملات امروز(یکشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۹۴۶ هزار تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۰ هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و ۸۸۷ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۹۶۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲ هزار تومان رشد، در مدت مشابه ۵۵۸ هزار تومان معامله شد.

از سوی دیگر، هر قطعه سکه گرمی با افزایش قیمت یک هزار تومانی با قیمت ۳۵۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی به قیمت ۱۸۰ هزار و ۸۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. افزون بر این، هر یورو بدون تغییر ۴ هزار و ۹۴۴ تومان و هر پوند نیز با قیمت ۵ هزار و ۶۵۵ تومان ارزش گذاری شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سکه طرح جدید ۲۰ هزار تومان کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..