تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود تاکسی‌های برلیانس به ناوگان تاکسیرانی از خرداد ماه

برلیانس، نماینده جدید سایپا در ناوگان تاکسیرانی

به گزارش شمانیوز، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه ثبت نام تاکسی برلیانس از هفته گذشته آغاز شده است گفت: پس از انجام ثبت نام طبق برنامه زمان بندی خودروساز موظف است نسبت به تامین ناوگان از خرداد ماه اقدام نماید.
مرتضی ضامنی، در خصوص زمان بندی ورود تاکسی‌ها به ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی قرار است که تعداد ۱۰۰ دستگاه تاکسی برلیانس در خرداد ماه توسط خودروساز تحویل داده شود و در ماه‌های بعد این تعداد سیر صعودی خواهد داشت؛ به طوری که تا پایان سال به عدد ۳۰ هزار دستگاه برسیم.
وی تصریح کرد: در بحث نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور یکی از خودرو‌هایی که توانست تاییدیه شورای عالی ترافیک شهر‌های کشور را اخذ کرده و به سامانه تاکسیرانی کشور ورود پیدا کند، خودروی برلیانس است.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که نماینده خودروسازی سایپا در ناوگان تاکسیرانی کشور خودرو پراید است و تا پایان سال جاری تمامی خودرو‌های پراید که وارد ناوگان تاکسیرانی شده‌اند به سن فرسودگی می‌رسند و باید از چرخه تاکسیرانی خارج شوند؛ خودرو برلیانس به نوعی می‌تواند نماینده جدیدی از خودروسازی سایپا در ناوگان تاکسیرانی کشور باشد.
ضامنی با بیان مشکل ضامن به عنوان مشکل اصلی مالکان تاکسی‌های فرسوده گفت: برای رفع مشکل ضامن طبق تفاهمی که با خودروساز صورت گرفته است در این طرح برای نوسازی به ضمانت کسی نیاز نیست و راننده یا مالک می‌تواند با چک شخصی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه نماید و با ارائه چک به صورت هر ۶ ماه اقساط خود را پرداخت نماید و خودروی خود را از شرکت دریافت نماید.
وی در ادامه افزود: همچنین در این طرح مدت بازپرداخت به تشخیص و انتخاب مالک از ۲۴ تا ۴۸ ماه قابل تغییر است و به فراخور مدت بازپرداخت، نرخ سود بانکی اقساط نیز متغیر است، ولیکن میانگین نرخ سود تسهیلات ۱۶ درصد است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه با اشاره به انباشت تاکسی‌های فرسوده در کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۰ هزار دستگاه از تاکسی‌های موجود در ناوگان تاکسیرانی کشور به سن فرسودگی رسیده‌اند و این امر همکاری بیشتر خودروسازان را می‌طلبد.
وی در ادامه افزود: در دو سال گذشته فقط با استفاده از محصولات ایران خودرو شامل سمند و پژو ۶۱ هزار دستگاه تاکسی نوسازی شد، اما امسال انتظار داریم با حضور شرکت سایپا در کنار شرکت ایران خودرو هم افزایی بیشتری شکل بگیرد و تعداد بیشتری تاکسی نوسازی شود و امیدواریم که انشاالله ظرف امسال و سال آینده انباشت تاکسی‌های فرسوده از بین برود.

منبع: خبرخودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود تاکسی‌های برلیانس به ناوگان تاکسیرانی از خرداد ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..