تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنالیز صنعت طیور ایران توسط سازمان بهداشت جهانی دام

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از آنالیز صنعت طیور ایران توسط کارشناسان خبره سازمان بهداشت جهانی دام، خبر داد و گفت: این آنالیز شامل تحلیل های اقتصادی، ساختاری و بهداشتی خواهد بود.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رفیعی‌پور امروز در حاشیه جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام، با بیان اینکه قصد داریم این مساله را در قالب مذاکره طرح موضوع کنیم، عنوان کرد: هدف این است تا همکاران جامعه جهانی موفقیت های خودشان را در صنعت طیور پس از تحلیل وضعیت حال حاضر صنعت طیور ایران در اختیار ما قرار دهند.

وی اظهار کرد: حتما این پرسش و تلقی در خصوص رخداد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که در سال های گذشته موجب تحمیل خسارات زیادی به تولیدکنندگان شد به ذهن عموم مردم متبادر شده است که چرا کشورهای آسیایی و اروپایی همچون ایران در صنعت طیور پس از بروز آنفلوانزا متضرر نمی شوند لذا ما به دنبال پاسخ این پرسش هستیم و معتقدیم که پس از آنالیز صنعت طیور ایران توسط کارشناسان خبره سازمان بهداشت جهانی دام به پاسخ این پرسش خواهیم رسید.

جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام همه ساله در کشورفرانسه برگزار می شود، و امسال نیز سازمان دامپزشکی ایران و روسای سازمان های دامپزشکی ۱۸۰ کشور عضو و هیئت های مربوطه در این مجمع حضور پیدا کرده اند.

این مجمع مهمترین گردهمایی برای سیاستگذاری و اتخاذ تصمیم در رابطه با سیاست های بهداشتی دام در جهان است. در این مجمع مقررات مربوط به بهداشت دام به صورت قطعنامه به تصویب می رسد و از نظر قانونی باید توسط کشورهای عضو رعایت شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنالیز صنعت طیور ایران توسط سازمان بهداشت جهانی دام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..