تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: نبود سیدجلال در تیم ملی خنده‌دار است

به گزارش مشرق، شیث رضایی در رابطه با فهرست 24 نفره تیم ملی برای بازی با ترکیه که از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم و متاسفم هستم که یک بازیکن با کیفیت و با تجربه مثل سیدجلال که یکی از بهترین مدافعان حال حاضر لیگ هست، در لیست تیم ملی نباشد.


وی درخصوص اینکه کی‌روش سیدجلال را در لیست استندبای گذاشته است، گفت: خیلی خنده‌دار است؛ نبود بازیکنی در تیم ملی که بود و نبودش در پرسپولیس اهمیت دارد جز غرض ورزی چیز دیگری نیست. فهرست استندبای یعنی اینکه کسی مصدوم شود تا بازیکنی جایگزین شود و اینکه می‌گویند هنوز مشخص نیست سیدجلال نبودش قطعی نیست، فقط امید واهی است. واقعا باید افسوس خورد که سیدجلال در لیست ۲۴ نفره تیم ملی حضور ندارد.


کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در خط دفاعی هم افزود: واقعا همینطور که لیست تیم ملی را نگاه می‌کنم برایم جای تعجب دارد. نمی‌دانم در جام جهانی چگونه می‌خواهیم بازی کنیم؟ وقتی وریا غفوری خط می‌خورد و رامین رضاییان و پژمان منتظری در دفاع راست بازی خواهند کرد، معلوم نیست کی‌روش در جام جهانی با چه روشی بازی خواهد کرد. به هرحال هرچه که هست فکر می‌کنم ایران با دو تساوی یک باخت در جام جهانی به کارش پایان خواهد داد.

منبع خبر : mashreghnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: نبود سیدجلال در تیم ملی خنده‌دار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..