تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از نشست نمایند«

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای‌ اسلامی در گفت‌وگویی، در تشریح آخرین مصوبات نمایندگان سران سه‌قوه برای پیگیری مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری،گفت: در آخرین نشست سران سه‌قوه، در رابطه با چگونگی پرداخت اصل سپرده‌های سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان بحث و تبادل نظر شد. 

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سپرده‌گذراران مؤسسات اعتباری

جزئیات نشست نمایندگان سران قوا درباره مؤسسات اعتباری

آخرین اخبار از حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری

وی با بیان اینکه دو جلسه اخیر نشست نمایندگان سران سه‌قوه به موضوع پرداخت سپرده‌ها تا سقف یک میلیارد تومان اختصاص یافت  و در این باره تصمیم‌گیری‌هایی هم صورت گرفت، افزود: پیش‌نویس این مصوبه آماده شده که هم‌اکنون اعضای هیئت سه نفره  به دنبال برنامه‌ریزی برای چگونگی اجرای این مصوبه هستند.

نایب رئیس مجلس که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، ادامه داد: مقرر شده در چهارشنبه هفته جاری درباره چگونگی پرداخت اصل سپرده‌ها تا سقف یک میلیارد تومان تصمیم نهایی اتخاذ شود که این موضوع، شامل پرداخت تمامی مؤسسات مالی و اعتباری که دچار مشکل شده بودند، می‌شود.

وی با بیان اینکه تأکید شده که تیم شناسایی اموال اعم از وزارت اطلاعات و قوه‌قضائیه روند شناسایی اموال را سرعت بخشند، تصریح کرد: مقرر شده این تیم ارتباط خود با سپرده‌گذاران را افزایش دهد تا اموالی که دست به دست شده و به چند واسطه به فروش رسیده شناسایی شود که با شناسایی این اموال برای سپرده‌های بیش از سقف یک میلیارد تومان نیز تصمیماتی در آینده اتخاذ شود.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از نشست نمایند«»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..