تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان: درباره فهرست نهایی تیم ملی فوتبال پیش داوری نکنید

درخشان: درباره فهرست نهایی تیم ملی پیش داوری نکنید/ کی روش به راحتی از کنار سید جلال و غفوری نمی گذردحمید درخشان کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره غیبت سید جلال حسینی و وریا غفوری در فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی ترکیه بیان کرد: خودتان می‌گویید این فهرست برای بازی با ترکیه اعلام شده است و باید اجازه دهیم کی روش فهرست نهایی اش را ارائه دهد تا پس از آن بتوانیم درباره غیبت این نفرات کلیدی صحبت کنیم.

او ادامه داد: بدون شک کی روش به همین راحتی از توانایی سید جلال حسینی و وریا غفوری نمی‌گذرد.

درخشان خاطرنشان کرد: درست نیست از همین حالا درمورد فهرست نهایی تیم ملی قضاوت کرده و حکم برای کی روش را صادر کنیم. از بین بازیکنان خط خورده ۲ بازیکن از ستارگان ترکیب تیم ملی در سال‌های اخیر بوده اند. نباید درمورد فهرست نهایی کی روش عجله کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس درمورد بازی ایران و ازبکستان اظهار کرد: انتظار داشتیم تیم ملی دست کم در بازی با جوان‌های ازبکستان بیشتر صاحب توپ شود و بیشتر کنترل دیدار را در دست داشته باشد، اما بار دیگر فوتبال دفاعی را از تیم ملی شاهد بودیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد نکردیم.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد دیر اضافه شدن بسیاری از بازیکنان تیم ملی به اردو دلیل نمایش نه چندان دلچسب شاگردان کی روش برابر ازبکستان بوده است گفت: این موضوع دلیلی منطقی برای نمایش تیم ملی برابر ازبکستان نیست. آیا تیم‌های دیگری که بازیکنان خود را دیر در اختیار می‌گیرند چنین دلیلی برای نمایش ضعیفشان مطرح می‌کنند. کار ما برای نتیجه گیری در جام جهانی سخت است.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره لیست کی روش برای دیدار با ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان: درباره فهرست نهایی تیم ملی فوتبال پیش داوری نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..