تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشانی: تیم ملی نیاز به بازیکن بزرگی همانند جلال حسینی دارد

کاشانی: تیم ملی نیاز به بازیکن بزرگی همانند سید جلال حسینی داردجعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره غیبت سید جلال حسینی در لیست تیم ملی اظهار کرد: نظر کی روش سرمربی تیم ملی است که سید جلال در تیم ملی نباشد، اما معتقدم تیم ملی در جام جهانی روسیه نیاز به یک بازیکن بزرگ همانند حسینی در زمین مسابقه دارد تا مابقی بازیکنان را راهنمایی و هدایت کند.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال باید کمیته فنی داشته باشد تا نظارت دقیق بر روی نفرات انتخاب شده برای جام جهانی روسیه داشته باشد و بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند. کی روش بیشتر به بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند اعتماد بیشتری دارد و آن‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره حضور ۲ بازیکن پرسپولیس در لیست تیم ملی بیان کرد: معتقدم ۵ - ۶ بازیکن پرسپولیس استحقاق حضور در لیست تیم ملی دارند و فدراسیون فوتبال باید نظارت دقیقی از نفرات دعوت شده به تیم ملی داشته باشد تا حق بازیکنی ضایع نشود.

کاشانی درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصریح کرد: تیم ملی با تیم‌های قدرتمند جهان در جام جهانی باید بازی کند و نیاز به معجزه داریم تا از سد این تیم‌ها عبور کنیم. امیدوارم با همت ملی پوشان شاهد شگفتی تیم ملی در جام جهانی باشیم و بازیکنان بتوانند در این رقابت‌ها افتخار آفرینی کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی با آمادگی کامل روانه جام جهانی روسیه شود تا از حیثیت و اعتبار فوتبال کشورمان به خوبی دفاع کند.

انتهای پیام/

واکنش کاشانی بابت غیبت سید جلال حسینی در لیست تیم ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشانی: تیم ملی نیاز به بازیکن بزرگی همانند جلال حسینی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..