تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه تسهیلات بیمه تکمیلی به اصحاب رسانه

ارائه تسهیلات بیمه تکمیلی به اصحاب رسانهبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای از انجام تفاهم با صندوق اعتباری هنر جهت ارائه خدمات بیمه تکمیلی به روزنامه نگاران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به اینکه مطابق هماهنگی‌های انجام شده، مقرر است شرایطی فراهم شود تا خبرنگاران و کارکنان رسانه‌ها و همچنین مدیران مربوطه در قالب آئین نامه عضویت صندوق اعتباری هنر از تسهیلات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند، لذا متقاضیان در صورت دارا بودن بیمه پایه فعال (تاًمین اجتماعی) می‌توانند درخواست خود را از طریق پنل کاربری صاحبان امتیاز رسانه‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور از اول تا پایان خرداد ماه سال جاری ثبت نمایند.

پس از اتمام مهلت فوق، امکان اصلاح و یا افزایش افراد متقاضی وجود ندارد و فهرست نهایی در تاریخ اول تیرماه در اختیار صندوق اعتباری هنر قرار می‌گیرد.

متقاضیان باید در سایت صندوق اعتباری به عنوان «روزنامه نگار» ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

روزنامه نگاران بیمه می شوند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه تسهیلات بیمه تکمیلی به اصحاب رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..