تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار معاون سازمان سینمایی با منتقدان جشنواره جهانی فیلم فجر

دیدار معاون سازمان سینمایی با منتقدان جشنواره جهانی فیلم فجربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛ جلسه شورای مرکزی کانون کارگردانان با محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی امروز ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.

محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی درباره این جلسه گفت: پیرو نامه شورای مرکزی کانون کارگردانان به رییس سازمان سینمایی درباره جشنواره جهانی فیلم فجر و ارجاع آن برای بررسی به این معاونت جلسه‌ای برگزار شد و گفتگو‌های خوبی صورت گرفت که قرار شد در جلسه دیگری ادامه پیدا کند.

وی در پایان گفت: همچنین قرار است در همین راستا جلسه‌ای نیز با شورای مرکزی انجمن منتقدان داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدار محمود اربابی با منتقدان جشنواره جهانی فیلم فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار معاون سازمان سینمایی با منتقدان جشنواره جهانی فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..