تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه گازی نورداستریم- ۲ ربطی به مواضع سیاسی ندارد

رئیس جمهوری روسیه ضمن اعلام آمادگی مسکو برای آغاز مذاکرات گازی با کی‌یف، گفت: پروژه خط لوله گازی نورداستریم-۲ تنها یک پروژه تجاری است.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین روز جمعه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) گفت: این کشور آمادگی دارد به منظور ترانزیت گاز از طریق خاک اوکراین با کی‌یف وارد مذاکره شود.

وی پس از دیدار با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در شهر سوچی گفت: پروژه خط لوله گازی نورد استریم- ۲ ربطی به مواضع سیاسی ندارد و از نظر وی این طرح فقط یک پروژه تجاری به شمار می‌آید.

پروژه احداث خط‌ لوله گازی نورد استریم-۲ در نظر دارد سالانه ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی روسیه را از مسیر دریای بالتیک به آلمان و اتحادیه اروپا برساند که در ۸۶ درصد از این مسیر (پیش از انشعاب آن) از خط اصلی نورد استریم استفاده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه گازی نورداستریم- ۲ ربطی به مواضع سیاسی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..