تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Food Street – Restaurant Management & Cooking Game v0.33.5 + data

Food Street – Restaurant Management & Cooking Game یک بازی شبیه‌ساز رستوران و مدیریتی است که به شما امکان می‌دهد رستوران خود را بسازید، طراحی و تزئین نمایید! در یک بازی رستوران‌داری که مسئول کسب و کار خودتان هستید، بسازید، بپزید و طراحی نمایید!

مواد غذایی را خودتان پرورش دهید، غذا بپزید و دستورالعمل‌های اصلی را در یک شهر سه‌بعدی شگفت‌اگیز با شخصیت‌های دوست‌داشتنی آماده نمایید! این بازی آشپزی به شما امکان می‌دهد در حالی که آشپزخانه خود را اداره می‌کنید، برای تمامی مشتریان خود غذا آماده و سرو نمایید!

ویژگی‌ها :

رستوران و باغ خود را از پایه بسازید

با ایستگاه‌های غذای جدید آشپزخانه خود را توسعه دهید

با خرید آیتم‌ها و لباس کارکنان، رستورانتان را طراحی کنید

در باغ خود مواد غذایی را پرورش دهید و در غذاها استفاده نمایید

به دنبال زمین‌های جدید باشید تا باغ خود را توسعه دهید

با گیم‌پلی ساده و شخصیت‌های بامزه آشپزی آسان می‌شود

با استفاده از ارتقاء‌های مختلف رستوران خود را تزئین نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Food Street – Restaurant Management & Cooking Game v0.33.5 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..