تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Gesture Music Player 3.0.4 – موزیک پلیر ساده و شگفت انگیز اندروید

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

3

نسخه 3.0.4

دوست داشتن 1

Gesture Music Player v3.0.4 [Ad-Free] – اپلیکیشن موزیک پلیر ساده و شگفت انگیز اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

Gesture Music Player ad-free عنوان یک موزیک پلیر ساده و زیبا مخصوص اندروید می باشد که توسط S.T.E.P توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است و نسخه بدون تبلیغات و کامل اش پیش روی شماست. برنامه فوق با بهره بردن از یک UI کاملا خلاقانه به کاربرانش اجازه می دهد تا به سرعت لیستی از موزیک هایشان را مشاهده کرده و آن ها را تنها با یک اشاره پخش نمایند. تمامی موزیک های موجود در حافظه دستگاه اندرویدی شما در دسته بندی های مختلف نظیر هنرمند، آلبوم، سبک و یا پوشه قرار می گیرند که بهره بردن از هر کدامشان به دلخواه شما می باشد. یکی از نقاط قوت این پخش کننده محبوب باند های اکولایزرش می باشد، به گونه ای که به 5 باند اکولایزر و ده ایستگاه از پیش تنظیم شده دسترسی خواهید داشت و هر کدام از آن ها برای سبکی خاص از موزیک طراحی شده اند. برای دسترسی سریع به موسیقی های مورد علاقتان لیست پخش دلخواه خود را ایجاد کنید و تنها با یک لمس یک تجربه جدید را در اجرای فایل های صوتی به دست اورید. اگر قبل از خواب عادت به گوش دادن موزیک دارید اصلا نگران مصرف باتری نباشید زیرا تایمر موجود، اجرای فایل صوتی را به صورت کاملا خودکار متوقف می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Gesture Music Player اندروید :

دسته بندی موزیک ها بر اساس ژانر، هنرمند، آلبوم و پوشه ای افزودن موزیک های مورد علاقه به لیست پخش اختصاصی به اشتراک گذاری موزیک ها با دوستان خود استفاده از تایمر خواب برای متوقف سازی خودکار پخش موزیک باس قدرتمند و مجازی ساز حرفه ای صدا دسترسی به 5 باند اکولایزر با ده ایستگاه از پیش تنظیم شده استفاده از موزیک به عنوان اهنگ زنگ اسمارت فون کیفیت بسیار بالای صدای خروجی حجم بسیار پایین در مقایسه با دیگر پلیر ها UI بسیار زیبا و جذاب

اپلیکیشن Gesture Music Player با برخورداری از امکاناتی ضروری و خاص توانسته است با هزاران دانلود از سراسر جهان امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل ان را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v3.0.4 :

* اضافه شدن میانبر های حرکتی جدید
* رفع مشکلات برنامه

Gesture Music Player




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Gesture Music Player 3.0.4 – موزیک پلیر ساده و شگفت انگیز اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..