تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان تخمدان پلی کیستیک چیست؟

پرسش: من وقتی که پریود میشم بعد4-5 روز که گاهی خونریزی شدید هست گاهی هم کمه ،روز 7یا8لکه بینی دارم .دکتر رفتم نتیجه سونوگرافی این بود:ضخامت اندومتر طبیعی 8میلی متر.هر 2تخمدان حاوی کیست های ریز ساب کپسولر با قطر متوسط 5میلی متر دیده شد.دکترم گفت شما مجردی نمیخوای باردار بشی که برات دارو بنویسم.میخوام بدونم با این لکه بینی  برای بارداری در اینده مشکلی به وجود میاد؟چیکار کنم که لکه بینی نداشته باشم؟(من 28سال سن دارم و مجرد هستم.وزنم 58 کیلو هست.سیکل پریودم منظم و 28روز هست.سابقه تیرویید کم کار دارم اما آزمایشام خوب بوده دارو مصرف نمیکنم.
پاسخ: احتمال زیاد تخمدان پلی کیستیک برایتان مطرح است. درمان بسته به علائم فرد دارد. افراد دارای تخمدان پلی کیستیک پر مویی، اختلال خونریزی، اختلالات هورمونی و غیره دارند. که بسته به وجود مشکل درمان گذاشته می شود. اگر عدم تخمک گذاری وجود داشته باشد و فرد تمایل به بارداری داشته باشد برایش با دارو القای تخمک گذاری می شود. در مواردی که فرد فعلا نمی خواهد باردار شود درمان برای منظم شدن پریودها می شود از جمله دادن داروهای هورمونی و یا متفورمین و...
بهترین راه برای درمان ورزش منظم است. روزی نیم ساعت پیاده روی سریع اثرات درمانی دارد. تغذیه سالم و مصرف سبزیجات نیز کمک کننده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان تخمدان پلی کیستیک چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..